Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

Δυο αλήθειες





















01. Χωρίς αυτήν Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Δε μου κάνει αίσθηση καμία | αν θα φύγεις τούτη την στιγμή, | φύγε να κοπάσει η τρικυμία, | φύγε να μερώσουν οι καημοί | Μα τι είναι αυτά που λέω Θεέ μου Θεέ μου | χωρίς αυτήν ποτέ μου ποτέ μου ποτέ μου | δε θα μπορούσα να ζήσω και να ξανά αγαπήσω. | Άνοιξε τα χέρια σου να φύγω | μη με τυραννάς, μη με κρατάς | βρήκα το κουράγιο μου για λίγο. | Σαν δικό σου πια μην με κοιτάς.

02. Κοίτα με στα μάτια Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Όταν σε κοιτώ στα μάτια | δεν μπορείς να μου κρυφτείς | Κάτι σ' έκανε να κλάψεις | και να πικραθείς | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | Όταν σε κοιτώ στα μάτια | μη τα ρίχνεις χαμηλά | Βάζω μέσα στο μυαλό μου | πράγματα τρελά | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν | κι εξηγήσου | Που είναι το ζεστό το γλυκό | το φιλί σου | Δεν είχες μυστικά από μένα θυμήσου | Για κοίτα με στα μάτια λοιπόν

03. Το θολωμένο μου μυαλό Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στο θολωμένο μου μυαλό | ο κόσμος είναι μια σταλιά, | κάτι σκιές απ' τα παλιά | και κάποιο πάθος μου τρελό. | Και κάποιο πάθος μου τρελό, | στο θολωμένο μου μυαλό. | Το θολωμένο μου μυαλό | μ' έχει προδώσει προ πολλού, | του λέω αλλού και τρέχει αλλού, | με κάνει και παραμιλώ. | Με κάνει και παραμιλώ, | το θολωμένο μου μυαλό. | Του θολωμένου μου μυαλού | τους εφιάλτες τραγουδώ, | κι αν σας επίκρανα ως εδώ, | φταίει το πάθος του τρελού. | Φταίει το πάθος του τρελού, | του θολωμένου μου μυαλού.

04. Και τι δεν κάνω Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Και τι δεν κάνω | την πικραμένη σου ζωή για να γλυκάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | κάθε στιγμή | Και τι δεν κάνω | την παγωμένη σου καρδιά για να ζεστάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | για πληρωμή | Αμαρτία μεγάλη | μια καρδιά που για σένα λαχταράει και πεθαίνει | να τη βλέπεις σαν ξένη | Και τι δεν κάνω | για να βρεθώ στην αγκαλιά σου τι δεν κάνω | και μ' αποφεύγεις σαν αλήτη, σαν ζητιάνο | κάθε στιγμή

05. Ο τρελός Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | και μη τον συνεφέρεις | Τι κρύβει μέσα το μυαλό | ενός τρελού δεν ξέρεις | Μπορεί να βρει στην τρέλα του | αυτά που ’χει ποθήσει | και που δεν αξιώθηκε | να δει και ν’ αποκτήσει | Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του | άσ’ τονε στο όνειρό του | Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε | κι έφτιαξε ένα δικό του

06. Δυο αλήθειες Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Δεν σου μίλησα ποτέ μου τρυφερά, | δεν σε φίλησα με χείλη καθαρά, | άλλα μάτια με πλανεύουν | και οι σκέψεις ταξιδεύουν, | σε μια ξένη, ντροπιασμένη αγκαλιά. | Αυτή είναι η δική σου η αλήθεια | που γέννησε τη ζήλεια στην καρδιά | και σκότωσε τον έρωτα στα στήθια, | αυτή είναι η δική σου η αλήθεια. | Δεν κατάλαβες το πόσο σ' αγαπώ, | δεν μου ζήτησες ποτέ να σου το πω, | με κοιτάς σαν να 'μαι βάρος, | και δεν έχουμε το θάρρος, | να τελειώνει μια ζωή χωρίς σκοπό. | Αυτή είναι η δική μου η αλήθεια | που γέννησε την πίκρα στην καρδιά, | και σκότωσε τον έρωτα στα στήθια, | αυτή είναι η δική σου η αλήθεια.

07. Όταν σημάνει η ώρα Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Ξέρω πως θα φύγεις μακριά μου | Μέσα από την αγκαλιά μου | Θα πετάξεις σαν πουλί | Ξέρω πως θα κλάψουμε κι οι δυο | Στο πικρότερο αντίο | Στο πικρότερο φιλί | Κι όταν σημάνει η ώρα | Τότε καρδιά μου χρυσή | τη μεγαλύτερη μπόρα | Θα την περάσεις εσύ | Στάλα δεν με ρώτησες μια στάλα | Αν χωράν μαζί με τ' άλλα | Τα φαρμάκια τούτα δω | Πίσω πότε θα γυρίσεις πίσω | Πόσες νύχτες θα μετρήσω | Ώσπου να σε ξαναδώ

08. Είδα τα μάτια σου κλαμένα Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Είδα τα μάτια σου κλαμένα, καλή μου, | και πόνεσ' η ψυχή μου. | Είδα στα χείλη σου την πίκρα, γλυκιά μου, | και ράγισ' η καρδιά μου. | Είναι μαράζι να σε βλέπω να λιώνεις | και να με φαρμακώνεις. | Ποιος έχει βάλει στο δικό σου το χέρι | της ζήλιας το μαχαίρι; | Αν είμ' εγώ η αφορμή που υποφέρεις, | στο λέω να το ξέρεις, | χίλια κομμάτια την καρδιά μου θα κάνω, | θα σβήσω, θα πεθάνω.

09. Μοίρα μου γιατί μ’ αφήνεις Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Μοίρα μου γιατί μ' αφήνεις | μέσα στην καταστροφή | και τα βήματά μου κλείνεις | στο σοκάκι που δεν έχει προκοπή; | Μοίρα πάρε με μαζί σου | να γλιτώσω απ' το χαμό | Μοίρα δωσ' μου την ευχή σου | φυλαχτό μου μέσα στον κατακλυσμό

10. Ξαναγεννήθηκα Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Μέσα στα δικά σου χέρια, | έπεσα και χάθηκα. | Μέσα στα δικά σου χέρια, | σαν ανθός μαράθηκα. | Ήταν τα δικά σου χέρια, | φίδια που με πνίγανε. | Κι' όσο πιο πολύ πονούσα, | τόσο με τυλίγανε. | Μέσα στα δικά σου χέρια, | μόνο τυραννήθηκα. | Τώρα είμαι σ' άλλα χέρια | και ξαναγεννήθηκα.

11. Πόσα πρέπει Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Να 'χα τη δύναμη να κάνω κάποιο λάθος, | και στο φινάλε να μην ντρέπομαι γι' αυτό, | να 'χα τη δύναμη να κάνω κάποιο λάθος, | και να μη θέλω απ' τον κόσμο να κρυφτώ. | Να 'χα τη δύναμη να κάνω το δικό μου, | στον εαυτό μου να μη λέω, μη και μη, | να χαστουκίσω μια φορά το λογικό μου, | και ας πληρώσω σ' οποιαδήποτε τιμή. | Να 'χα τη δύναμη να πω ''έτσι μ' αρέσει'', | χωρίς να σκέφτομαι την κρίση του αλλουνού, | παλιοζωή, με πόσα πρέπει μ' έχεις δέσει, | με πόσα πρέπει μου παράλυσες το νου.

12. Αχαριστία Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εγώ την είχα σαν παιδί | μέσα στην αγκαλιά μου, | μοιράστηκα τις έννοιες της | τη ζέστανα κοντά μου | και έφυγε μακριά μου. | Ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία | ποιος θεός τη θέλει την απανθρωπιά | είν' η απιστία της καρδιάς ληστεία | ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία | Μάτια ποτέ δεν κοίταξα | άλλα απ' τα δικά της | και το νερό που έπινα | το 'πινα στ' όνομά της, | δεν είμαι πια κοντά της. | Ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία | ποιος θεός τη θέλει την απανθρωπιά | είν' η απιστία της καρδιάς ληστεία | ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία

13. Και τότε Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Με το μυαλό μου σε μισώ | μα τις αισθήσεις σ' αγαπώ | Ειν' ένα αίσθημα μισό | το ξέρεις πριν να σου το πω | Με το μυαλό μου σε μισώ | μα είναι το πάθος μου τρελό | και σταματάει το μυαλό | και με φιλάς και σε φιλώ... | Και τότε | τραγουδάει η καρδιά | και ο νους σταματάει, σωπαίνει | Και τότε | τότε μόνο η αγάπη υπάρχει | το μίσος πεθαίνει | Με το μυαλό παρακαλώ | να ήσουν όνειρο κακό | Με τις αισθήσεις σε ζητώ | σαν δηλητήριο γλυκό | Με το μυαλό μου σε μισώ | μα είναι το πάθος μου τρελό | και σταματάει το μυαλό | και με φιλάς και σε φιλώ...

14. Άντε να περάσει η μέρα Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Άντε να περάσει η μέρα | και να 'ρθεί το δειλινό | Άντε να περάσει η νύχτα | και να ρθεί το πρωινό | Δεν την θέλω τούτη την παλιοζωή | πότε θ' αφήσει το ταλαίπωρο κορμί μου | δεν μελετάω τη δική σας τη ζωή | μοιριολογάω την αχάριστη δική μου | την παλιοζωή μου | Άντε περάσει η ώρα | άντε να περάσει η μέρα | άντε να περάσει η νύχτα | και να φτάσει το πρωί | Κράτα να περάσουν μέρες | κράτα να περάσουν μήνες | κράτα να περάσουν χρόνια | να περάσει και η ζωή

15. Παράνομη αγάπη Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε έχουν γεννήσει δυο καημοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | σ' έχουν γλυκάνει | όμως σε δίκασε η ζωή | προτού χαράξει το πρωί | προτού χαράξει το πρωί | να 'χεις πεθάνει | Παράνομη αγάπη κουρασμένη | ταλαίπωρη αγάπη και πικρή | πλασμένη να πεθάνεις κολασμένη | και να 'ναι η πορεία σου μικρή | Παράνομη αγάπη γεννημένη | εκεί που δε χαράζει ο ουρανός | απ' όλους τους ανθρώπους δικασμένη | και δίχως τη συμπόνια κανενός | Ζητάει μια πόρτα να κρυφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | και να γλιτώσει | μακριά απ' του κόσμου την οργή | που θέλει να βρει αφορμή | που θέλει να βρει αφορμή | να την πληγώσει

16. Δωσ’ μου να πιω Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Ως την ώρα που θα φύγω | θέλω να 'μαστε αγκαλιά | θα πονέσουμε πιο λίγο | μεθυσμένοι από φιλιά. | Δώσ' μου να πιω | κι άλλο λίγο, κι άλλο λίγο | δώσ' μου να πιω | ξημερώνει και θα φύγω. | Της αγάπης το μεθύσι | θα τελειώσει το πρωί | η αυγή θα μας χωρίσει | και θα αλλάξουμε ζωή. | Δώσ' μου να πιω | κι άλλο λίγο, κι άλλο λίγο | δώσ' μου να πιω | ξημερώνει και θα φύγω. | Στο ρολόι τρέχει η ώρα | να μας φέρει χωρισμό | και με τα φιλιά σου τώρα | ξεγελάω τον καημό. | Δώσ' μου να πιω | κι άλλο λίγο, κι άλλο λίγο | δώς μου να πιω | ξημερώνει και θα φύγω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης