Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Απόστολος Καλδάρας: Ο Γιώργος Νταλάρας τραγουδά Απόστολο Καλδάρα



















Απόστολος Καλδάρας: Ο Γιώργος Νταλάρας τραγουδά Απόστολο Καλδάρα
Αριθμός Δίσκων: (1)
Εταιρεία: MINOS & EMI
Κυκλοφορία: 1971

Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική:: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

Εβίβα ρεμπέτες Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική:: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Πώς μ' αρέσει το πιοτό | μ' αρέσει και το πίνω να ξεχνώ | με σαμπάνιες και "Μαρκό" | τον κάθε πόνο σβήνω, σβήνω και ξεχνώ | Εβίβα ρεμπέτες εβίβα παιδιά | μες τη ρεμπέτικη τούτη βραδιά | παίξε μπουζούκι μου κι όχι πολλά | λίγα χρόνια και καλά | Στης ταβέρνας τη γωνιά | αράζω κάθε βράδυ μοναχός | με μπουζουκομπαγλαμά | ξεχνάω κάθε ντέρτι, ντέρτι ο φτωχός | Εβίβα ρεμπέτες εβίβα παιδιά | μες τη ρεμπέτικη τούτη βραδιά | παίξε μπουζούκι μου κι όχι πολλά | λίγα χρόνια και καλά | Δεν το κρύβω ούτε στιγμή | μ' αρέσει και το πίνω σα μπεκρής | δε μου καίγεται καρφί | κι αν δε ρουφήξω (ρουφήξει;) χείλια, χείλια μιας μικρής

Εγώ ποτέ δεν αγαπώ Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Εγώ ποτέ δεν αγαπώ σταράτα σου το λέω | κι αν εσύ μ’ αγάπησες για πες μου εγώ τι φταίω | Μη μαραζώνεις άδικα στην πίκρα και τον πόνο | εγώ ποτέ δεν αγαπώ ποτέ μου δε στεριώνω | Είν’ η καρδιά μου άστατη μ’ αρέσει η ελευθερία | σαν τους τσιγγάνους που δε ζουν στην ίδια πολιτεία | Μη μαραζώνεις άδικα στην πίκρα και τον πόνο | εγώ ποτέ δεν αγαπώ ποτέ μου δε στεριώνω | Κι αν χωριστούμε τι μ’ αυτό γιατί να σε τρομάζει | ένα παιδί καλύτερο εσένα σου ταιριάζει

Γιατί πονάς και βασανίζεσαι Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί πονάς και βασανίζεσαι κουτή | και προσπαθείς στον ίσιο δρόμο να με φέρεις | της αμαρτίας έχω πάρει το στρατί | γι αυτό για μένα άδικα μην υποφέρεις | Κι αν μαύρη ώρα το 'φερε να μ' αγαπάς | με άλλον μπλέξε και θα δεις θα με ξεχάσεις | γιατί μαζί μου στο χαμό κι εσύ θα πας | και στη ζωή σου μια φορά δε θα γελάσεις | Κοίτα να βρεις κανα παιδί εργατικό | να παντρευτείς κι ευτυχισμένη πια να ζήσεις | εγώ επήρα πια το δρόμο τον κακό | και δεν το θέλω δίπλα μου να δυστυχήσεις

Είμ’ ένα κορμί χαμένο Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ειμ' ένα κορμί χαμένο ένας άσωτος υιός | απ' το σπίτι μου φευγάτος κι απ' τον τόπο μου μακριά | στο γκρεμό κατρακυλάω κάθε μέρα πιο βαθιά | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο | Σαν τα μαύρα νυχτοπούλια μέσα στα σκοτάδια ζω | δεν υπάρχει πια για μένα σωτηρία στη ζωή | το φινάλε μου θα είναι πόνος και καταστροφή | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο | Της ζωής τ' αστροπελέκια δίχως λύπη με χτυπούν | μα εγώ δεν το λυπάμαι το χαμένο μου κορμί | μοναχά μια μάνα κλαίω που την πίκρανα πολύ | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο

Μένα με λένε Περικλή Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μένα με λένε Περικλή κι αν θες να μάθεις ρώτα | σε μένανε που έπεσες στο σπίτι μου που μπήκες | όχι όπως ήξερες αλλού μα όπως εδώ τα βρήκες | Αλλού έκανες τα κόλπα σου εδώ θα κάτσεις άγια | γιατί άλλα μάτια έχει ο λαγός και άλλα η κουκουβάγια | Κι άλλες πολλές θελήσανε με κλάμα να με ρίξουν | μα από γυναίκας δάκρυα δεν παίρνω εγώ χαμπάρι | και δε σηκώνω από καμιά ποτέ μου χαλινάρι | Μένα με λένε Περικλή κι αν θες να μάθεις ρώτα | σύμφωνα με τον άνθρωπο να φέρεσαι αναλόγως | γιατί θα πέφτει το ραβδί όπου δεν πέφτει λόγος

Η Μπαρμπαριά (Ένα τραγούδι απ’ τ’ Αλγέρι) Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική:: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Σαλπάρει το καράβι απαλά | και με πάει μακριά | μες στην Μπαρμπαριά | Ποθώ γλυκές νεράιδες να δω | κι από κορμί ξωτικό μαγικό χορό | Να χαϊδέψω μαύρα μαλλιά | να φιλήσω χείλη μελιά | κι από μια μαριόλα γλυκιά | ν' ακούσω μια βραδιά | Ένα τραγούδι απ' τ' Αλγέρι | τραγούδι του καμηλιέρη | σ' ένα γλυκό αφρικάνικο σκοπό

Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

Είπα να σβήσω τα παλιά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Είπα να σβήσω τα παλιά | να κλείσω τα τεφτέρια | και σαν δυο φίλοι καρδιακοί | να δώσουμε τα χέρια | Πάνω στην κρύα σου καρδιά | χωρίς καιρό να χάσω | έριξα πάλι μια ζαριά | κι έφερα δύο κι άσσο | Όπου φυσάει ο βοριάς | σε παίρνει και σε πάει | είσαι γυναίκα μιας βραδιάς | ψεύτικα που αγαπάει

Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | σαν άνθρωπος να κλαίει | να του χτυπώ τα τέλια του | τον πόνο μου να λέει | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Δεν τον χωρά τον πόνο μου | η δόλια η καρδιά μου | ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε | στερνή παρηγοριά μου | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | φίλο μου να τον κάνω | αφού κανείς δε με πονά | μαζί του θα πεθάνω | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου

Φορτώθηκα τις τύψεις μου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Φορτώθηκα τις τύψεις μου | και με σκυφτό κεφάλι | την πόρτα σου αγάπη μου | ξαναχτυπώ και πάλι | Χιλιάδες δρόμους άλλαξα | σε σένα καταστάλαξα | Σε ξένες μέσα αγκαλιές | ζητούσα το φιλί σου | μα την καρδιά μου αγάπη μου | την ένιωθα δική σου | Χιλιάδες δρόμους άλλαξα | σε σένα καταστάλαξα

Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου